Lidl Plusi kasutustingimused

Viimati uuendatud: juuli 2025

Versioon: 2.1



1. Kohaldamisala ja seos teiste määrustega

2. Nõuded osalemisele

3. Registreerimine, konto ja leping

4. Teenuse sisu Lidl Plusi kasutamisel

4.1 Kohandatud teave

4.2 Andmete kogumine ja säilitamine

4.2.1 Lidl Plus teenustele registreerumine

4.2.2 Lidl Plusi andmed

4.2.3 Poekülastused

4.2.4 Klienditugi

4.2.5 Jälgimisandmed Lidl Plusi veebiteenusest

4.2.6 Broneeritud tooted

4.2.7 Partnerite pakkumised

4.2.8 E-mobiilsus

4.2.9 Scan&Go

4.2.10 Lidl Pay

4.2.11 Lidl punktid

4.2.12 Veebipood/muud digitaalsed pakkumised

4.2.13 Minu taaratšekid

4.3 Andmeanalüüs

5. Lidl Plus teenuse kasutamise üldnõuded

6. Broneerimise funktsioon

7. Sinu kohustused

8. Taganemisõigus

9. Garantii

10. Vastutus

11. Tühistamine, kustutamine

12. Klienditugi

13. Lõpusätted

1. Kohaldamisala ja seos teiste määrustega

Käesolevad Lidl Plusi kasutustingimused („Kasutustingimused“) reguleerivad osalemist Lidl Plusi lojaalsusprogrammis („Teenus“). Teenust haldab Lidl Stiftung & Co. KG („Lidl Stiftung“ või „meie“), Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Telefon 8000049108, E-Mail: klienditugi@lidl.ee. Lidl Stiftung võib Lidl Plusi teenuse osutamiseks siiski kasutada alltöövõtjaid ja/või teisi Lidl Stiftungi kontserni kuuluvaid ettevõtteid („Lidli ettevõtted“ või „Lidl“). Teenus on suunatud tarbijatele (edaspidi „kasutajad“ või „teie“), kes soovivad näiteks tooteid broneerida või kasutada muid Lidli Plusi funktsioone ja/või saada Lidlilt isikupärastatud teavet Lidli ja valitud koostööpartnerite pakkumiste ja kampaaniate kohta, mis vastavad võimalikult täpselt nende huvidele. Lidl Plusi kasutamise eesmärk on seega tagada, et saate asjakohasemat sisu ja eelkõige see, et Lidl ei saadaks teile teavet, mis teid üldse ei huvita. Asjakohase sisu kindlaksmääramise aluseks on eelkõige allpool kirjeldatud Lidli ettevõtete toodete ja teenuste ostu- ja kasutuskäitumine.


Parooliga kaitstud Lidl Plus konto võimaldab teil vaadata, hallata ja muuta oma andmeid kontserni erinevates teenustes, nagu Lidli veebipoes, Lidli rakenduses jne („veebiteenused“), tsentraalses salvestuskohas („konto“ või „Lidl Plus konto“). Pärast ühekordset veebiteenuses registreerimist võimaldab konto teil kasutada veebiteenuseid sama kasutajanime ja parooliga, eeldusel, et konto on vastavas veebiteenuses loodud.


Lidl Plus teenust pakutakse käesolevate kasutustingimuste alusel. Teil on võimalik neile igal ajal ligi pääseda aadressil Lidl Plus kasutustingimused või need alla laadida ja välja printida. Me ei säilita lepingu teksti pärast lepingu sõlmimist.

2. Nõuded osalemisele

Meie teenuses registreerumiseks peate olema vähemalt 18 aastat vana ja tarbija Saksamaa tsiviilseadustiku (BGB) § 13 tähenduses. Osaleda võib üksnes eraõiguslikul alusel. Äriline osalemine ettevõtjana on vastavalt Saksamaa tsiviilseadustiku (BGB) §-le 14 välistatud.

3. Registreerimine, konto ja leping

Lidl Plus teenuse kasutamiseks on vaja kontot.


Lidl Plus teenuse kasutamiseks saate esitada kogu registreerimisprotsessis nõutud teabe, sealhulgas oma konto kasutajanime ja parooli („Sisselogimisandmed“) ning seejärel klõpsates nupul „Loo Konto“. Kontrollime teie mobiiltelefoninumbrit registreerimisprotsessi käigus, saates teile kinnituskoodiga SMS-i. See kinnitus on registreerimisprotsessi lõpuleviimiseks vajalik. Kuni te pole klõpsanud nupul „Loo konto“, saate oma registreeringu igal ajal tühistada, sulgedes Lidl Plusi, samuti kustutada, täiendada või parandada mis tahes teavet, mille olete erinevatele väljadele sisestanud.


Pärast registreerimisprotsessi lõpetamist saate oma isiklikule kontole sisestatud teavet igal ajal muuta.


Pärast teie lepingu sõlmimise pakkumise saamist saadame registreerimisel sisestatud e-posti aadressile pakkumise kättesaamise kinnituse ("tellimuse kinnitus"). See tellimuse kinnitus on ka meiepoolne pakkumise vastuvõtmine ("lepingu sõlmimine") ja sisaldab kinnituslinki. Teenust saab kasutada kohe pärast tellimuse kinnituse saamist. Pärast registreerimisprotsessi lõpuleviimist määratakse teile automaatselt kliendinumber.


Meil on õigus keelduda teile konto loomisest ja meil ei ole kohustust oma otsust põhjendada.


Esitatud e-posti aadress ja mobiiltelefoninumber ei tohi olla seotud ühegi teise kontoga. Samuti on keelatud esitada e-posti aadressi, mobiiltelefoninumbrit või muid kontaktandmeid, mis ei kuulu teile, eelkõige nn ühekordselt kasutatavaid e-posti aadresse. Te peate oma juurdepääsuandmeid turvaliselt hoidma. Keelatud on anda teistele inimestele juurdepääs oma kontole.


Igasugune suhtlus Lidliga, mis toimub teie konto kaudu, omistatakse teile. See kehtib ka juhul, kui kolmandad isikud on teie konto kaudu tegutsenud ja kui need kolmandad isikud said teie kontot kasutada teie süülise käitumise tõttu. Te olete kohustatud meid viivitamatult teavitama oma konto volitamata kasutamisest ja muutma oma juurdepääsuandmeid, kui teil on põhjust arvata, et teie kontot kasutavad kolmandad isikud.


Lidl Plus teenusega saate liituda kasutades:

• Lidl rakendust;

• https://retseptid.lidl.ee/


Kontot saab Androidi operatsioonisüsteemiga seadmetes kasutada ainult siis, kui seadmes on Google Chrome'i brauser.


Lepingu sõlmimiseks on saadaval eesti keel.

4. Teenuse sisu Lidl Plusi kasutamisel

Käesolev punkt 4 kehtib ainult Lidl Plus teenuse kasutamise kohta. „Lidl Plus teenuse kasutamine“ käesolevate osalemistingimuste tähenduses on Lidl Plus teenuse kasutamine alates esimesest sisselogimisest Lidl Plus kontoga, mis võib pärast edukat registreerimist toimuda automaatselt. Punkt 6 kehtib broneerimisfunktsiooni kasutamise kohta.

4.1 Kohandatud teave

Teenuse eesmärk on eelkõige saata teile võimalikult asjakohast teavet või kuvada seda teile olulistes veebiteenustes ning – nii palju kui võimalik – isikupärastada Lidli pakkumisi ja teenuseid teie jaoks.

Lidl Plus'is osaledes ei võta te endale kohustust maksta hinda. Teenuse osutamise aluseks on aga see, et te esitate vastutasuks käesolevas punktis loetletud andmed.

Lidl Plusiga saate kasutada laia valikut teenuseid, mis on kohandatud teie vajadustele. Nende hulka kuuluvad spetsiaalselt teie vajadustele ja soovidele kohandatud pakkumised, osalemine loosimistel ning allahindlused ja eripakkumised. Seda silmas pidades püüame välja selgitada teie huvid ja eelistused Lidli pakutavate toodete ja teenuste osas.

4.2 Andmete kogumine ja säilitamine

Selles jaotises loetletud andmed on aluseks teile sobivate pakkumiste määramisele.

4.2.1 Lidl Plus teenustele registreerumine

Registreerimisprotsessi osana küsime järgmisi kliendi põhiandmeid: eesnimi, sünnikuupäev, e-posti aadress, mobiiltelefoninumber ja parool. Soovi korral saate sisestada oma soo. Mugavaks sisselogimiseks on teil ka võimalus aktiveerida funktsioon „Jää sisselogituks“. Pärast funktsiooni aktiveerimist salvestatakse teie seadme brauserisse püsiv küpsis (12 kuud), mis tagab, et konto tunneb teid järgmisel sisselogimisel ära. Selle küpsise saab igal ajal brauseri seadete kaudu kustutada.


Kui registreerute ühendatud veebiteenusesse ilma eelnevalt mõne teise veebiteenusega liitumata, luuakse automaatselt Lidl Plusi konto. Juhul, kui olete juba registreerunud mõnes teises Lidl Plusi kontoga integreeritud veebiteenuses, saate lihtsalt oma olemasolevate sisselogimisandmetega sisse logida teise Lidl Plusiga suhtlevasse veebiteenusesse. Kui Lidli ettevõtted peaksid tulevikus uusi veebiteenuseid pakkuma, on võimalik, et saate neid oma Lidl Plusi konto kaudu kasutada. Üksikutele veebiteenustele võivad kehtida täiendavad kasutustingimused. Lidl Plusi ühekordse sisselogimise funktsioon annab teile portaalideülese identiteedi, mida ühendatud veebiteenused tunnevad ära ja kontrollivad ning mida saate hallata Lidl Plusi konto kaudu. Lidl Plusi konto võimaldab teil vaadata, juurde pääseda, hallata ja parandada oma teavet erinevatest veebiteenustest ühes tsentraliseeritud salvestuskohas. Lidl Plusi konto salvestab teie kliendi põhiandmed ja teabe, samuti kliendi põhiandmed ja teabe, mille olete sisestanud teiste veebiteenuste kasutamisel. Sel viisil on kõik teie kliendi põhiandmed, sisselogimisandmed, jaotisest „Minu kohta“ vabatahtlikult esitatud teave teie olukorra ja huvide kohta ning teave programmi „Babyboxen“ raames antud hüvede kohta, samuti teave salvestatud makseviiside ning ostude ja tellimuste ajaloo kohta teie kontol ühes kohas nähtavad. Vajadusel edastatakse teie andmed vastavale veebiteenusele konkreetsete pakkumiste kasutamisel, et võimaldada vastava veebiteenuse võimalikult lihtsat kasutamist ja vajadusel vastava tehingu sooritamist.


Lidl Pay kasutamisel Lidl Plusi kaudu saate kõigi oma veebiteenuste jaoks aktiveerida nn kaheastmelise autentimise. Pärast kaheastmelise autentimise aktiveerimist palutakse teil iga kord oma kontole sisse logides sisestada ka kinnituskood, mis saadetakse teie meie juures registreeritud mobiiltelefoninumbrile või e-posti aadressile.


Kui te ei soovi enam kaheastmelist autentimist kasutada, saate selle Lidl Plusis igal ajal deaktiveerida või seadme usaldusväärseks märkida. Sellisel juhul ei saa te aga enam Lidl Pay mobiilimakseteenust kasutada.

4.2.2 Lidl Plusi andmed

Kui olete oma Lidl Plusi kontol vabatahtlikult esitanud teatud teavet oma olude ja huvide kohta, võivad Lidli ettevõtted seda teavet kasutada ka erinevates veebiteenustes (eelkõige teile isikupärastatud pakkumiste kuvamiseks).

4.2.3 Poekülastused

Kui te poodi külastades kassas, kuumade jookide müügiautomaadis või muus müügiautomaadis oma isiku tuvastate , registreerime teie külastatud poe, ostetud või tagastatud tooted tüübi, koguse ja hinna järgi, lunastatud kupongid ja vautšerid, kviitungite kogusumma, teie kviitungite keskmise summa antud perioodil, teie ostude sageduse, makseaja ja kasutatud makseviisi tüübi.


Kassas saate end aktiivselt tuvastada kas oma digitaalse kliendikaardi abil. Müügiautomaatides on tuvastamine võimalik ainult digitaalse kliendikaardi abil. Lidl Plusi kuponge arvestatakse kassas makseprotsessi käigus ainult siis, kui olete need eelnevalt rakenduses jaotises „Kupongid“ aktiveerinud.

4.2.4 Klienditugi

Kasutame teie andmeid ka teie päringute käsitlemiseks Lidli klienditoe osakonnas.

4.2.5 Jälgimisandmed Lidl Plusi veebiteenusest

Kui olete andnud nõusoleku jälgimisandmete töötlemiseks veebiteenustes Lidl Plusi kasutamiseks, kasutame seda teavet ka selleks, et teha kindlaks, millised pakkumised teile sobivad.


Palun tutvuge meie andmekaitseteabega.

4.2.6 Broneeritud tooted

Kui broneerite tooteid Lidl Plusi kaudu ja ostate need seejärel poest, kogume teavet ka teie broneerimisteenuse kasutamise ja ostetud toodete kohta.

4.2.7 Partnerite pakkumised

Lidl Plusi raames on teil aeg-ajalt, nt sooduskampaaniate raames, võimalus saada koostööpartneritelt sooduspakkumisi. Reeglina sisaldavad need pakkumised üldist või individuaalset identifitseerimisnumbrit (edaspidi „sooduskood“), mille on määranud vastav koostööpartner ja mille peate pakkumise lunastamisel koostööpartneri juures sisestama või mis loetakse ette. Mõne pakkumise puhul peate end Lidl Plusi kliendina identifitseerima QR-koodi või oma digitaalse kliendikaardi abil, mitte sooduskoodi abil. Kupongid ei ole meiepoolne pakkumine; pakkumiste saamine ja kasutamine toimub seetõttu ainult vastava koostööpartneri tingimuste ja andmekaitseteabe alusel. Seetõttu võib pakkumist pakkuv koostööpartner partnerpakkumisi aeg-ajalt muuta ja/või eemaldada. Partnerettevõtted teavitavad meid kupongide, vautšerite, vautšerikoodide jms lunastamisest. Kuivõrd funktsioon „Partnerite pakkumised“ sisaldab väliseid linke (hüperlinke) kolmandate osapoolte veebisaitidele, on nende lingitud veebisaitide eest ainuisikuliselt vastutav vastav operaator.

Juhul kui Lidl Plus pakub meie koostööpartneritega sõlmitud teenuselepingute sõlmimiseks eripakkumist, saame neilt teie kontaktandmed (e-posti aadressi ja mobiiltelefoninumbri), et saaksime eripakkumise õigesti teie kontole määrata.

4.2.8 E-mobiilsus

Lidl Plus pakub teile võimalust kasutada Lidl Eesti OÜ poolt („Operaatorettevõte“) hallatavaid laadimisjaamu. Elektrienergia ostmiseks on vaja sõlmida vastavad lepingud operaatoriga. Lidl Plusi kaudu laadimise alustamiseks ühes neist laadimispunktidest peate end vastavas laadimispunktis Lidl Plusi kaudu identifitseerima ja laadimisprotsessi alustama. Enne laadimisprotsessi alustamist ühendage oma elektriauto laadimispunktiga ja valige Lidl Plusis soovitud laadimispunkt.

4.2.9 Scan&Go

Üldine

Lidl Plusi osana on teil võimalus skannida ostukorvi lisatud kaupu ostlemise ajal („Scan&Go“). See välistab poe töötaja poolt kassas skannimise ja tellimuse vormistamise protsessi. Osalevates kauplustes saate oma mobiilseadmega skannida toodete vöötkoodi. Lidl Plusi vastava otsingufunktsiooni abil saate teada, kas teie piirkonnas asuv Lidli kauplus juba pakub Scan&Go funktsiooni.

Scan&Go kasutamiseks peate olema Lidli rakendusele andnud loa mobiilseadme kaamera kasutamiseks. Süsteem ei saa garanteerida, et Lidl Plusis kuvatavad hinnad vastavad Lidli kaupluses kehtivatele hindadele. Vastuolude korral kehtivad Lidli kaupluses kuvatavad hinnad. Kui kupongid on eelnevalt aktiveeritud, siis kuvatakse soodushind Scan & Go ekraanil. Kupongid ja vautšerid arvatakse maha ainult kassas.


Skannimisprotseduur

Scan&Go funktsiooni leiad rakendusest jaotisest Rohkem ja Scan&Go.

Kaupu saab Lidl Plussis skannida vastava kauba vöötkoodi, hinnasildil oleva vöötkoodi või teatud kaupade puhul kaalu abil. Kaalu kasutamisel prinditakse välja vöötkoodiga silt, mille kasutaja peab kauba registreerimiseks Lidl Plussis skannima.

Ilma ühikuhinnata puu- ja köögiviljade puhul tuleb kaup kõigepealt kaaluda ja seejärel skaneerida kaalu genereeritud vöötkood. Küpsetiste puhul tuleb skaneerida hinnasildil olev vöötkood. Jookide puhul saab vöötkoodi skannida kas üksikutelt pudelitelt või pakenditelt.

Kaupade arvu saab Lidl Plusis muuta nupu "+" või "-" abil. Kui virtuaalsest ostukorvist tuleb üksikuid tooteid eemaldada, tuleb Lidl Plusis kasutada kustutusfunktsiooni. Lidl Plusist eemaldatud tooted tuleb poes nende ettenähtud kohta tagastada.

Kui üksikuid kaupu ei ole võimalik skaneerida, olete kohustatud esitama vastavad kaubad kassapidajale enne kaubaostu sooritamist poes ilma küsimata, et need saaks enne ostu skaneerida.

Enne ostmist olete kohustatud kõik kaubad täielikult skaneerima. Kõikide teie poolt poes valitud kaupade, eriti ostukorvis, ostukotis või muul viisil teie käeulatuses olevate kaupade eest tuleb tasuda.


Makseprotsess

ostukorvis nupule "Maksa kassas" klõpsamiseni salvestatakse kõik virtuaalses ostukorvis olevad tooted teie mobiilseadmesse. Seejärel saate oma digitaalse kliendikaardi abil kassas end tuvastada ja ostukorvi sinna üle kanda.

Turvatud kaupade puhul tuleb turvaelement enne ostu sooritamist kassas deaktiveerida.

Kauba ostmise leping sõlmitakse alles kassas. Lepingupartneriks on Lidli ettevõte, mis haldab valitud poodi. Kauba ostmisel võivad kehtida ka selle Lidli ettevõtte tingimused ja vastava Lidli poe kodukorra reeglid.


Ostukontroll

Nõuetekohase ostmise tagamiseks on poe töötajatel õigus kliente ebaregulaarsete ajavahemike järel pisteliselt kontrollida ja üksikuid või kõiki ostetavaid kaupu ristkontrollida. Kui poe töötaja tuvastab lahknevusi, parandatakse need ja kasutaja on kohustatud kauba ostmisel tasuma valitud kauba eest tegelikult tasumisele kuuluva summa.


Vanusepiiranguga kaupade ostmisel võidakse teilt nõuda kassapidajale oma vanuse tõendamist.

4.2.10 Lidl Pay

Üldist

Lidl Plus pakub teile juurdepääsu ka mobiilimakseteenusele („Lidl Pay“), mis võimaldab teil registreeruda oma krediit- või deebetkaardiga, et mugavalt maksta ostetud kaupade või teenuste eest oma mobiilseadmega erinevates maksekohtades (nt kassas jne). Selle teenuse jaoks saate kasutada Visa, Mastercardi ja Maestro krediit- ja deebetkaarte. Mobiilimaksefunktsiooni kasutamisele võivad kehtida lisatingimused ja kaasatud makseteenuse pakkujate andmekaitseteated. Nõutav registreerimine Lidl Plusis toimub kaitstud keskkonnas.


Kaardi registreerimise protsess

Lidl Pay kasutamiseks saate registreerida mitu krediit- või deebetkaarti. Kuid kaardi esmakordseks registreerimiseks peate looma isikliku pääsukoodi. See pääsukood ei ole teie krediitkaardi PIN-kood, seega võite kasutada mis tahes numbrit. Kui kasutate autentimiseks muid meetodeid, võivad teie suhtes kehtida vastavate pakkujate kasutustingimused ja privaatsusteatis (nt Apple'i oma, kui kasutate TouchID-d või FaceID-d). Pärast kaardi esmakordset registreerimist või teiste kaartide registreerimisel suunatakse teid Lidl Plusi kaardi registreerimiseks makseplatvormi pakkuja turvalisele veebisaidile, kus teil palutakse esitada teavet, nagu kaardi number, kehtivusaja lõpp, krediitkaardi kinnituskood (CVV2), ees- ja perekonnanimi. Kui kinnitate registreerimist vormil, genereeritakse pärast seda, kui makseteenuse pakkuja on andmeid kontrollinud, nn tunnus, mis salvestatakse teie Lidl Plusi kliendiprofiili. See tunnus on identifikaator, mis ei sisalda kaardiandmeid ja mida makseteenuse pakkuja kasutab ainult registreeritud kaardi määramiseks teie krediit- või deebetkaardile tehingu ajal.


Kaardi eduka registreerimise korral saadab makseteenuse pakkuja meile lisaks tunnusele teie kaardi numbri esimesed 6 või 8 (sõltuvalt panga identifikaatori numbri pikkusest) ja viimased 4 numbrit ning kaardi kehtivusaja lõppkuupäeva ja määrab need teie Lidl Plusi kliendiprofiilile.


Makseprotsess

Kui avate oma Lidl Plusi digitaalse kliendikaardi, saate kassas liuguri abil määrata, et soovite kasutada mobiilimakset. See säte säilib kuni selle uuesti muutmiseni. See ei kehti laadimisjaamas maksmise ega digitaalsete teenuste puhul. Kui olete valinud mobiilimakse, peate enne iga makseprotsessi sisestama oma pääsukoodi, et genereerida digitaalne kood. Pärast 15 minuti


Makseprotsessi käigus saadetakse teie krediitkaarti identifitseeriv tunnus koos makstava summa ja muude tehingupõhiste andmetega makseteenuse pakkujale. Niipea kui makseteenuse pakkuja tehingu kinnitab, on teie kauba või teenuse ost lõpule viidud ja saate arve koos vastavate kaarditehinguandmetega nagu iga muu krediit- või deebetkaardiga kauba või teenuse ostmisel.


Selleks, et maksetehingut saaks teostada vastavalt direktiivi (EL) 2015/2366 („PSD 2“), kohaldatava riikliku rakendusakti ja delegeeritud määruse (EL) 2018/389 sätetele, võimaldame teie krediidiasutusel või teie maksevahendi (nt deebet- või krediitkaardi) väljastajal meie teenusepakkujate abiga läbi viia kliendi autentimist ja esialgseid riskianalüüse, et hinnata sellise kliendi autentimise vajalikkust. See on selleks, et tagada, et kasutate maksevahendit ise, mitte keegi teine petturlike kavatsustega isik. See teave puudutab eelkõige teie isikuandmeid, praegust tehingut ja teie varasemat makseajalugu.möödumist peate looma uue koodi.


Lidl Pay juurdepääsukoodi hoolikas käsitsemine

Te peate (1) mitte edastama oma Lidl Pay juurdepääsukoodi kolmandatele isikutele, (2) hoidma oma Lidl Pay PIN-koodi mobiiltelefonist eraldi ja ennekõike (3) mitte salvestama oma Lidl Pay PIN-koodi näiteks oma mobiiltelefoni märkmefunktsiooni.


Lidl Pay blokeerimine

Eelkõige on meil õigus Lidl Pay teie jaoks blokeerida ühel järgmistest juhtudest:

• peame seda vajalikuks oma või makseteenuse pakkuja õigustatud huvide kaitsmiseks,

• usume või kahtlustame, et Lidl Plusi või Lidl Payd on kasutatud petturlikult või viisil, mis on vastuolus käesolevate kasutustingimustega,

Kui Lidl Pay on blokeeritud, ei saa te enam Lidl Pay kaudu makseid töödelda. Teavitame teid Lidl Pay blokeerimisest võimaluse korral enne blokeerimist, märkides ära põhjuse. Sama kehtib ka blokeerimise tühistamise kohta.


Lidl Pay deaktiveerimine

Eelkõige on meil õigus Lidl Pay teie jaoks deaktiveerida ühel järgmistest juhtudest:

• Lidl Pay juurdepääsukood või krediit- või deebetkaardi kehtivusaja lõppkuupäev on viis korda järjest valesti sisestatud.

• teie krediit- või deebetkaart aegub.

Lidl Pay deaktiveerimine tähendab, et te ei saa enam Lidl Pay kaudu makseid töödelda.


Unustatud juurdepääsukood

Kui te enam ei mäleta oma Lidl Pay juurdepääsukoodi, on teil võimalus oma juurdepääsukoodi muuta ja määrata uus, ilma sisestatud andmeid kaotamata.


Sõltuvalt teie Lidl Payga salvestatud makseandmetest peate uue juurdepääsukoodi sisestamiseks tegema ühe- või kahekordse turvakontrolli. Turvakontroll võib hõlmata makseandmete küsimist, mobiiltelefoni valideerimist või muid andmeid, näiteks registreeritud deebet- või krediitkaardi kehtivusaja lõppkuupäeva.

4.2.12 Veebipood/muud digitaalsed pakkumised

Saame andmeid teie veebiteenuste või muude Lidl Grupi ettevõtte rakenduste, veebisaitide või muude digitaalsete teenuste kasutamise kohta, nagu näiteks “kliki ja tule järele”, partnerite pakkumised, veebiretseptid, fotopakkumised, Monsieur Cuisine'i rakendus, Lidl Home'i rakendus, Babyboxen jne (eelkõige valitud ja ostetud tooted, makseteave ja teave tarneviisi kohta, teie vastused küsitlustele, teie osalemine võistlustel, ostukorvi lisatud tooted, ostude sagedus, teie jälgimisandmed. Teie valitud lemmikretseptid jne) ja võimaluse korral seostame need teie isiku, teie e-posti aadressi või kliendinumbriga. Lisaks kombineerime kogutud andmeid teabega teie poest ostetud toodete kohta, näiteks selleks, et pakkuda teile teie eelistustele ja huvidele vastavaid pakkumisi ning osalemist kampaaniates, pakkuda teile osalemist eripakkumistes ja kohandada teile paremini võimalikku reklaamistrateegiat.

4.2.13 Minu taaratšekid

Lidl Plus pakub teile panditagastuse digitaalse tagatisraha kviitungisüsteemi „Minu taaratšekid“. Esmalt skannige oma mobiilseadmes Lidli rakendusega taaraautomaadi ekraanil kuvatav QR-kood. Seejärel alustage plast- ja/või klaaspudelite, purkide või muude automaadi poolt vastuvõetavate materjalide automaati panemist. Lõpuks saate Lidl Plusi digitaalse taarakviitungi. Lidl Plusis saate vaadata oma praeguste ja juba lunastatud taarakviitungite olekut ning neid hallata. Saate valida, kas lunastada automaatselt kõik saadaolevad taarakviitungid igal ajal või valida käsitsi ainult taarakviitungi, mida soovite järgmisena lunastada.

Kviitungite lunastamiseks pole vaja teha muud, kui skannida kassas oma Lidl Plusi kliendikaart. Kui erandjuhtudel lunastamine ei toimi, saate alati Lidl Plusist QR-koodi varukoodi otsida ja selle skannida. Iga käsitsi lunastamise QR-kood võib sisaldada kuni 10 erinevat taarakviitungit. Kui soovite korraga lunastada rohkem kui 10 taarakviitungit, antakse teile täiendavad QR-koodid, et saaksite need kassas skannida. Ostu tegemine ei ole lunastamiseks kohustuslik.

Kui valite digitaalse taarakviitungi, ei saa te enam füüsilist taarakviitungit saada.

Kui kustutate oma Lidl Plusi konto, kustutatakse kõik teie andmed, sealhulgas teie taarakviitungid. Seetõttu on nende taastamine võimatu.

4.2.14 Kupong Plus/allahindluste koguja

Teatud kulueesmärkide saavutamise eest kuus premeeritakse kupongiga. Jätame endale õiguse muuta teie individuaalseid kulueesmärkide künniseid ja vastavate kupongide väärtust või olemust iga kuu alguses aeg-ajalt.

4.3 Andmeanalüüs

Kogume oma andmebaasi punktis 4.2 kirjeldatud andmeid. Hindame andmeid eesmärgiga tuvastada teavet, mis võib teile huvi pakkuda, et saaksime seda teavet esmajärjekorras teile saata või kuvada. Samuti kasutame matemaatilisi statistilisi meetodeid võimalike tootehuvide kindlakstegemiseks, võttes arvesse meie tootevalikut. Sel eesmärgil võrreldakse teie isikuandmeid teiste klientide andmetega. Selle võrdluse põhjal saame järeldada, millised muud tooted ja pakkumised, mille vastu on huvi üles näidanud teised sarnaste huvidega kliendid, võiksid teile ja teistele klientidele huvi pakkuda. Lidl ei võta aga endale juriidilist kohustust tagada, et andmetöötlus toimiks alati kirjeldatud viisil. Teie nõusolekul loome teie rakenduse kasutamise analüüse ja kasutajate segmenteerimisprofiile. Me määrame selle teabe teie isikule käesoleva lepinguga hõlmatud reklaami eesmärkidel. Samuti saame üldise ülevaate meie rakenduse optimeerimisest ja reklaamikampaaniate edukusest. Pakume oma reklaamipartneritele statistiliselt ettevalmistatud, anonüümseid andmeid nende reklaamikampaaniate edukuse kohta arvelduse eesmärgil. Meie reklaamipartnerid ei saa seda teavet teieni tagasi viia (muude andmeedastuste kohta vaadake palun meie Lidl Plusi andmekaitsealast teavet)."

Teie huvi äratamiseks tootekategooriate vastu, mida te tavaliselt ei osta, on võimalik, et saate Lidl Plusis pakkumisi teiste tootekategooriate kohta. Samuti on tõenäoline, et teatud kasutajarühmad saavad sama tootekategooria puhul erinevaid allahindlusi, et testida Lidli ärilisi pakkumisi.

5.1 Kasutamine

Teenuse kasutamiseks on vaja kehtivat mobiiltelefoninumbrit, e-posti aadressi ja Lidl Plusi kontot.

Lidl Plusi täielikuks kasutamiseks peate tarkvara alla laadima ka rakenduste poest. Erinevat tüüpi mobiiltelefonide jaoks on saadaval spetsiifilised tarkvaraversioonid. Mõne tüübi puhul ei ole tehnilistel põhjustel võimalik sobivat tarkvara pakkuda. Kui teie mobiiltelefonile sobivat tarkvaraversiooni pole saadaval, ei saa te teenuseid kasutada. Lidl Stiftung püüab aga tarkvara pakkuda võimalikult paljudele erinevatele mudelitüüpidele. Mobiilseadmete turul pidevalt muutuva tootevaliku tõttu ei saa Lidl Stiftung pakkuda ajakohast nimekirja kõigist mobiiltelefonidest, millega on võimalik teenuseid kasutada.

Teenuse kasutamine nõuab regulaarset andmeedastust teie mobiiltelefonist. Andmeedastuse ulatus ja sagedus sõltuvad teenuste kasutamise tüübist ja ulatusest. Andmeedastuse ühenduskulude eest vastutate teie. Summa sõltub teie ja vastava mobiilsideoperaatori vahelisest lepingust. Teenuse täielik kasutamine pole võimalik ilma mobiiltelefoni või internetiühenduseta.

Kasutajapoolse internetiühenduse loomise ja hooldamise kulud ei kuulu Lidl Stiftungi teenuste hulka. See on ainuvastutus teie ja teie internetiteenuse pakkuja vahelise lepingulise suhte raames.

Teenuse kasutamiseks on vaja ka piisavat aku laetust ja ekraani heledust, et QR-koode kassas skannida.

Teenuse kasutamine manipuleeritud lõppseadmetes (nt jailbreakimise/rootingu abil) ei ole lubatud.

5.2 Keel

Lidl Plus toetab bulgaaria, horvaadi, tšehhi, taani, hollandi, inglise, eesti, soome, prantsuse, saksa, kreeka, ungari, itaalia, läti, leedu, poola, portugali, rumeenia, vene, serbia, slovaki, sloveeni, hispaania ja rootsi keelt.

5.3 Juurdepääsu blokeering

Lidl Plusi konto on kasutajaandmete turvalisuse tagamiseks parooliga kaitstud.

5.4 Uuendused

Teenuse täielikuks kasutamiseks on vaja Lidli äppi regulaarselt uuendada.

6. Broneerimise funktsioon

See jaotis kehtib broneerimisfunktsiooni kasutamise kohta. Broneerimisfunktsioon on saadaval ainult Lidl Plusis.

6.1 Sisu

Broneerimisfunktsioon võimaldab teil broneerida Lidl Plusis määratud tooted ja seejärel need valitud kauplusest kätte saada. Selleks peate kõigepealt registreeruma teenuse saamiseks Lidl Plusi kaudu vastavalt punktile 3. Pange tähele, et mõned meie valikus olevad tooted on saadaval ainult piiratud aja jooksul. Seetõttu jätame endale õiguse Lidl Plusi broneerimisfunktsiooni igal ajal piirata või deaktiveerida, isegi ilma ette teatamata.

6.2 Broneeringute mittesiduvus

Broneeringud ei ole siduvad, st te ei ole veel kohustatud hinda maksma. Broneeringuga ei kaasne mingeid peamisi lepingulisi kohustusi, st broneering ei kohusta teid ostma ega anna teile õigust toodete omandiõiguse säilitamiseks või üleandmiseks.

6.3 Broneeringu protsess

Lidl Plusi broneerimisfunktsioon kuvab teile automaatselt tooted, mis on teie valitud kaupluses saadaval. Kui tooted pole valitud kaupluses saadaval, on teil võimalus vahetada teise kauplusesse. Broneeringu tegemiseks valige esmalt Lidl Plusis soovitud koguses toode ja klõpsake nupul „Broneeri“, et toode ostukorvi panna. Ostukorvis saate endiselt muuta valitud toodete kogust või tooteid ostukorvist eemaldada. Broneering on vormistatud kohe, kui klõpsate ostukorvis nupul „Broneeri kohe ilma kohustusteta“. Seejärel saate registreerimisel sisestatud e-posti aadressile broneeringu kättesaamise kinnituse. Niipea kui broneeritud tooted on teie jaoks kaupluses hoiule antud ja kättesaamiseks valmis, saate e-posti teel ka kättesaamisteate. Täpse aja, millal teie broneeritud tooted on valitud kaupluses saadaval, leiate Lidl Plusist ja ka kättesaamisteatest. Poes ei ole võimalik hoiuaega pikendada. Samuti saate oma broneeringu staatust igal ajal Lidl Plusis jälgida.

6.4 Kauplusest kättesaamine ja ostmine

Broneeritud toodete kättesaamiseks võtke palun ühendust valitud kaupluse töötajaga ja edastage talle broneeringu tellimuse number, mille leiate Lidl Plusist, broneeringu kinnitusest või oma kättesaamisteatest. Broneeritud tooted ostetakse seejärel kohapeal kaupluse kassas toodete eest tasudes. Lepingupartneriks on Lidli ettevõte, mis haldab kättesaamiskohta pakkuvat kauplust.

6.5 Broneeringu hilisem muutmine ja tühistamine

Lidl Plusi jaotises „Teie broneering“ saate oma broneeringut täielikult või osaliselt muuta või tühistada, klõpsates nupul „Muuda“ või „Tühista broneering“. Nupule „Muuda“ klõpsates tühistatakse teie eelmine broneering ja kõik algselt broneeritud tooted lisatakse uuesti ostukorvi. Seejärel saate ostukorvi muuta ja broneeringu uuesti kinnitada, klõpsates nupul „Broneeri kohe ilma kohustusteta“. Kui broneeringut uuesti ei kinnitata, siis tooteid ei broneerita. Iga kord, kui broneeringut muudate või tühistate, saate registreerimisel sisestatud e-posti aadressile kinnitusteate.

Broneeringu tühistamise alternatiivina või kui broneeringu tühistamine pole enam tehniliselt võimalik, kuna broneering pole enam staatuses „ettevalmistamisel“, saate broneeringul aeguda lasta ka siis, kui te ei võta broneeritud tooteid punktis 6.3 nimetatud ettetellimisperioodi jooksul välja.

6.6 Ajalugu

Kui Lidl Plusi broneerimisfunktsioon on aktiivne, kuvatakse teie broneeringud teie kontol.

7. Sinu kohustused

Te peate

• sisestama registreerumisel õiged andmed ja hoidma oma profiili ajakohasena,

• uuendama oma Lidl Plusi mobiiltelefoninumbrit kohe, kui see muutub,

• hoidma oma parooli saladuses ja muutma seda, kui teate või kahtlustate, et keegi on teie kontole juurde pääsenud või üritanud sellele juurde pääseda; ja

• kasutama teenust vastavalt kehtivatele seadustele.

Pange tähele, et me kasutame teie mobiiltelefoninumbrit peamiselt teie Lidl Plusi konto volitatud omaniku tuvastamiseks. Seetõttu on eriti oluline, et teie praegune mobiiltelefoninumber oleks alati Lidl Plusis salvestatud. See on ainus viis tagada, et pääsete oma Lidl Plusi kontole igal ajal ligi, isegi kui unustate parooli, ja et volitamata kolmandad isikud ei pääse teie Lidl Plusi kontole ligi, kui muudate oma mobiiltelefoninumbrit.

8. Taganemisõigus

8.1 Tühistamispoliitika

Tühistamispoliitika

Taganemisõigus

Teil on õigus käesolevast lepingust taganeda neljateistkümne päeva jooksul ilma põhjust avaldamata. Taganemisperiood on neliteist päeva alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

Taganemisõiguse teostamiseks võtke meiega ühendust aadressil

Lidl Stiftung & Co. KG Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm.

Telefon: 8000049108

E-mail: andmekaitse@lidlplus.ee

Teavitage meid oma otsusest lepingust taganeda ühemõttelise avaldusega (nt posti või e-posti teel saadetud kiri). Võite kasutada lisatud taganemisvormi näidist, kuid see ei ole kohustuslik.

Taganemistähtaja järgimiseks piisab, kui saadate oma teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja möödumist.

Taganemisega kaasnevad tagajärjed

Kui te taganete käesolevast lepingust, hüvitame teile kõik teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad teie valitud kättetoimetamisviisist, mis erineb meie pakutavast kõige odavamast standardsest kättetoimetamisviisist), põhjendamatu viivituseta ja igal juhul mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil saime teada teie otsusest käesolevast lepingust taganeda. Selle tagasimakse puhul kasutame sama makseviisi, mida te kasutasite algse tehingu puhul, välja arvatud juhul, kui oleme teiega sõnaselgelt kokku leppinud teisiti; teilt ei võeta selle tagasimakse eest mingil juhul mingeid tasusid.

Kui olete taotlenud teenuste alustamist taganemistähtaja jooksul, peate meile maksma mõistliku summa, mis vastab juba osutatud teenuste osakaalule kuni hetkeni, mil te teavitate meid taganemisõiguse kasutamisest seoses käesoleva lepinguga, võrreldes lepingus sätestatud teenuste kogumahuga.

8.2 Taganemise näidisvorm

Taganemise näidisvorm

(Kui soovite lepingust taganeda, palun täitke see vorm ja saatke see meile tagasi).

-Lidl Stiftung & Co. KG-le, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Saksamaa, e-post: andmekaitse@lidlplus.ee:

-Mina/meie (*) tühistan käesolevaga minu/meie (*) vahel sõlmitud lepingu järgmiste kaupade ostmiseks (*)/järgmise teenuse osutamiseks (*)

-Tellimuse kuupäev (*)/kättesaamise kuupäev (*)

-Tarbija(te) nimi

-Tarbija(te) aadress

-Tarbija(te) allkiri (ainult paberkandjal teatamise korral)

-Kuupäev

__________

(*) Kustutage sobimatu.

9. Garantii

Kehtib seadusjärgne defektide garantii.

10. Vastutus

Üksikute veebiteenuste operaatorid vastutavad ainuisikuliselt oma teenuste osutamise eest. Lidl Stiftung ei vastuta sellest tulenevate nõuete eest. Sama kehtib ka sõltumatute kolmandate isikute, näiteks internetiteenuse pakkuja, muude panuste kohta.

Meie vastutame piiramatult tahtluse ja raske hooletuse eest, samuti elu, keha või tervise kahjustamisest tulenevate kahjude eest.

Kerge hooletuse korral vastutame ainult olulise lepingulise kohustuse rikkumise eest. Oluline lepinguline kohustus on selles mõttes kohustus, mille täitmine võimaldab lepingu täitmist ja mille täitmisele lepingupartner võib seetõttu regulaarselt loota. Sellisel juhul piirdub vastutus tüüpilise ja ettenähtava kahjuga lepingu sõlmimise ajal.

Vastutuse piirangud kehtivad vastavalt meie töötajate, esindajate ja abiesindajate kasuks.

Meiepoolne vastutus selgesõnaliselt sellistena nimetatud garantiide ja tootevastutuse seadusel põhinevate nõuete eest jääb kehtima.

Meiepoolne edasine vastutus on välistatud.

11. Tühistamine, kustutamine

Teil on õigus oma osalemine igal ajal ilma põhjenduseta lõpetada, näiteks funktsiooni „Kustuta kasutajakonto“ abil. Lidl Stiftungi poolt on samuti võimalik igal ajal osalemine lõpetada 14 (neljateistkümne) päeva etteteatamistähtajaga ilma olulise põhjuseta. Mõlema poole õigus mõjuval põhjusel osalemine lõpetada jääb kehtima. Lidl Stiftungi poolt osalemise lõpetamiseks loetakse seda eelkõige juhul, kui kasutaja rikub käesolevate osalemistingimuste sätteid. Kuni asjakohaste juhtumite selgitamiseni võidakse kasutaja andmed blokeerida. Eelkõige jätame endale õiguse teie Lidl Plusi konto kustutada valeandmete esitamise korral. Poolte õigus mõjuval põhjusel osalemise erakorralisele lõpetamisele jääb kehtima.

12. Klienditugi

Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega aadressil klienditugi@lidl.ee või kontaktvormi kaudu: https://klienditugi.lidl.ee/SelfServiceEE/s/contactsupport.

13. Lõpusätted

Käesolevad osalemistingimused reguleerivad ainult ärisuhteid klientidega, kelle elukoht on – võib-olla ka ainult ajutine – Eesti Vabariigis. Seda ei mõjuta ka Lidl Plusi lisatingimuste pakkumine.

Tarbijate suhtes kohaldatakse Saksamaa Liitvabariigi õigust niivõrd, kuivõrd see ei võta neilt kaitset, millele on neil õigus selle riigi kohustuslike eeskirjade kohaselt, kus nad tavapäraselt elavad.