The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!
Brand Navigation
  1. Info klientidele
  2. Lidlist
  3. Karjäär
  4. Kinnisvara

Kampaania “Võida reis Disneylandi!” reeglid

1. Kampaania "Võida reis Disneylandi!" (edaspidi: kampaania) korraldaja on Lidl Eesti OÜ, registrikood: 14131773, juriidiline aadress: A. H. Tammsaare tee 47, Kristiine linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 11316 (edaspidi: korraldaja või Lidl).

2. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud korraldaja poolt kampaaniareeglites. Kampaania reeglite järgimine on kohustuslik kõikidele kampaanias osalejatele.

3. Kampaania toimub Eesti Vabariigis. Kampaanias võib osaleda iga vähemalt 18-aastane Eesti Vabariigi elanik, kellel on kehtiv isikut tõendav dokument. Kampaanias ei saa osaleda korraldaja töötajad ja juhtorgani liikmed.

4. Kampaania algab 4. augustil 2025 ja lõppeb 14. septembril 2025 (kampaaniaperiood). Loosimises osalemiseks saab registreerida alates 4. augusti 2025 kella 08.00-st kuni 14. septembri 2025 kella 23.59-ni.

5. Kampaanias osalemiseks peab osaleja laadima oma nutitelefoni mobiilirakenduse "Lidl Plus", tegema kampaaniaperioodil vähemalt kahekümne viie (25) eurose ostu ükskõik millisest Lidl Eesti OÜ kauplusest ja skaneerima enne ostu kassas Lidl Plus kaardi.

a. Iganädalased loosimised: Tehes vähemalt 25,00 euro eest ostu saab osaleja ühe virtuaalse digitempli. Auhinna loosimises osalemiseks peab rakenduses vajutama nupule "saada templikaart". Lidl Eesti OÜ klient võib koguda mitu templikaarti, mis kõik võivad osaleda iganädalases loosimises. Iga esitatud templikaart osaleb esitamisele järgnevas iganädalases auhinnaloosis. Iga iganädalase auhinna loosimine võimaldab osalejal võita ainult ühe iganädalase auhinna.

b. Peaauhinna Disneyland’i reisi kinkekaardi loosimine: Peaauhinna loosimises osalemiseks on vaja kampaania jooksul esitada vähemalt 1 digitempel ehk templikaart. Lidl Eesti OÜ klient võib koguda ja esitada mitu templikaarti, mis kõik osalevad peaauhinna loosimises. Iga esitatud templikaart osaleb samaaegselt nii punktis a kirjeldatud iganädalases loosis kui ka peaauhinna loosis ning esitades digitempli osaleb klient automaatselt peaauhinna loosimises.


Kampaanias osalemiseks vajalikku saldot ei saa koguda taara tagatisraha pealt ning alkoholi-, tubakatoodete-, tubakatoodetega seonduvate toodete ja kinkekaartide ostul. Taara tagastamisel saadud tšekki maksevahendina kasutades või sooduskupongi kasutades peab muu maksevahendiga kauba eest tasutav summa ületama 25,00 eurot.


6. Kampaania auhinnafond on alljärgnev:

1) 1 x peaauhind Estravel'i kinkekaart väärtusega 6000 € Disneyland’i reisiks*;

2) 6 x 3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 EUR.

Auhinnafondi koguväärtus on 18 600 EUR.

* Estravel Group AS’i kinkekaart:

• Võitja saab 6000 € väärtuses Estravel Group AS (reisibüroo) kinkekaardi, mille eest saab ta reisida oma valitud seltskonnaga Pariisi Disneyland’i;

• Kinkekaart kehtib alates 16.09.2025 ja selle kehtivusaeg on 2,5 aastat;

• Kui reisi kogumaksumus ületab kinkekaardi väärtuse on võitjal õigus oma soovi korral ja omal kulul teenuseid ja lisareisijaid juurde lisada.

• Võidu lunastamiseks ja lisainfo saamiseks tuleb võtta ühendust Lidl Eesti OÜ poolt määratud Estraveli reisikonsultantiga.


7. Kampaania käigus korraldatakse kuus (6) loosimist, milles osalevad käesolevate tingimuste 5. punkti kohaselt laekunud registreeringud:

Loosimise kuupäev

Auhinnad

12.08.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

19.08.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

26.08.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

02.09.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

09.09.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

16.09.2025

3 Lidli kinkekaarti väärtusega 700 € (kokku väärtuses 2100 €) ühele võitjale.

Peaauhind Estravel’i kinkekaart väärtuses 6000 € ühele võitjale.

8. Loosimise viib läbi korraldaja koostööpartner Newera OÜ (11698825) kasutades elektroonset lahendust, mis tagab võitja juhuslikkuse.

9. Kõiki võitjaid teavitatakse e-posti ja telefoni teel hiljemalt nelja (4) tööpäeva jooksul vastavast loosimisest alates Lidl Plusis esitatud e-posti aadressil ja telefoninumbril. Võitjad avaldatakse ka veebilehel www.lidl.ee/loos pärast nendega ühendust saamist.

10. Kui võitjaga ei ole korraldajast olenemata põhjustel võimalik ühendust saada kolme (3) tööpäeva jooksul alates esmasest teavitamisest, on korraldajal õigus jätta talle auhind välja andmata ning loosida kampaania osalejate seast uus võitja.

11. Auhinnad antakse üle võitjatele korraldaja poolt määratud ajal ja viisil, kõige hilisem kuupäev auhindade üleandmiseks on 05.10.2025.

12. Auhindadeks olevad kinkekaardid saadetakse võitjatele e-postiga. Kinkekaardi saatmisega e-posti teel loetakse auhind üleantuks ning võitu sisaldav e-kiri saadetakse võitjale ainult üks kord. Võitja vastutab selle eest, et ta saab kinkekaarti sisaldava e-kirja kätte, hoiustab seda turvaliselt ja ei kustuta e-kirja. Kui kinkekaart ja/või kinkekaarti sisaldav e-kiri kaob, kustutatakse või muutub muul viisil kättesaamatuks, ei paku korraldaja kinkekaardi asendust, uuesti väljastamist ega muud laadi hüvitist.

13. Kui võitja ei võta korraldajast olenemata põhjustel kokkulepitud ajal ja viisil auhinda vastu või ei esita korraldajale võidu üleandmiseks vajalikke andmeid, on korraldajal õigus jätta talle auhind välja andmata ning loosida kampaanias osalejate seast välja uus võitja.

14. Kampaanias osalemise korral edastab Lidl Plus (mida haldab Lidl Stiftung & Co. KG) Lidl Eesti OÜ-le osalejate klienditunnuse ja võidu korral ka nende eesnime/nime ja telefoninumbri ning e-posti aadressi. Lidl Eesti OÜ võtab vastu ja töötleb kampaania ajal osalejate isikuandmeid vastutava töötlejana.

15.1. Kampaania korraldaja järgib isikuandmete töötlemisel kampaania reegleid, Lidli privaatsuspoliitikat (privaatsuspoliitikaga saab tutvuda aadressil: https://www.lidl.ee/et/info-klientidele/andmekaitse) ja isikuandmete kaitse üldmäärust (GDPR). Andmeid kasutatakse kampaania võitjate tuvastamiseks, auhinnaloosimise läbiviimiseks, võitjate avaldamiseks ja auhindade jagamiseks.

15.2. Auhindade jagamisel võidakse võitja nime avaldada Lidli reklaamis ja sotsiaalmeedias (nt pressiteates, lidl.ee, Facebookis jne). Lisaks on üldsuse (eelkõige teiste osalejate) huvides näha, et toimub loosimine ja et auhindu võidetakse. Osalejatel on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete avalikustamise või kättesaadavaks tegemise kohta või nõuda, et avalikustatud või kättesaadavaks tehtud teabe hulka vähendataks. Seda õigust saab kasutada, saates e-kirja aadressil andmekaitse@lidl.ee.

15.3. Lidl säilitab osalejate isikuandmeid 5 aastat pärast kampaania lõppu, et lahendada võimalikke vaidlusi.

15.4. Osalejatel on õigus saada tasuta teavet nende kohta säilitatud isikuandmete kohta. Lisaks on osalejatel õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist või nende töötlemise piiramist ning samuti õigus saada koopia oma andmetest struktureeritud kujul.

15.5. Osalejal on õigus igal ajal esitada vastuväiteid Lidli või kolmanda isiku õigustatud huvide kaitsmiseks vajalikule töötlemisele.

15.6. Samuti on osalejal õigus esitada kaebus andmekaitsealasele järelevalveasutusele – Andmekaitse Inspektsioonile, e-post – info@aki.ee, aadress Tatari 39, Tallinn 10134.

15. Templikaardi saatmisega kinnitab osaleja, et on nende reeglitega tuttav ja järgib neid.

16. Osaleja vastutab täielikult esitatud teabe õigsuse eest. Ebaõige teabe esitamisel võidakse auhind välja andmata jätta, samuti on risk, et auhind antakse välja valele inimesele.

17. Kampaania korraldaja ei vastuta auhinnavõitjale tekitatud võimalike kahjude eest, mis tulenevad auhinna vastuvõtmisest või kasutamisest. Auhinna vahetamine teise auhinna vastu või selle üleandmine kolmandatele isikutele ei ole lubatud. Korraldaja ei ole kohustatud hüvitama võitjale auhinna väärtust rahas.

18. Auhinna saamisega seotud lisakulusid ja makse, mida käesolevates kampaania reeglites ei ole täpsustatud, ei kaeta.

19. Korraldajal on õigus keelduda auhinna väljastamisest, kui:

20.1. Võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti;

20.2. Võitja on esitanud valeandmed või jätnud täitmata nõutud välja;

20.3. Võitjaga ei ole võimalik tema Lidl Plus mobiilirakenduses esitatud telefoninumbril või meiliaadressil ühendust saada hiljemalt 3 päeva jooksul alates esmasest teavitamisest;

20.4. Võitja ei võta võitu kokkulepitud ajal ja kampaania reeglites näidatud kohas vastu;

20.5. Võitja on mistahes viisil rikkunud kampaania reegleid;

20.6. Võitja ei anna piisavalt teavet enda identifitseerimiseks vastavalt õigusaktide nõuetele.

20. Kampaania korraldaja ei vastuta rikkumiste eest, mis tulenevad reeglite mittetäitmisest osalejate poolt.

21. Kampaania korraldaja ei vastuta tehniliste probleemide eest (näiteks interneti häired, kahjustused), mis tekkisid kampaanias osalemiseks kasutatud tehnilistes seadmetes.

22. Võimalikke pretensioone ja küsimusi kampaania korralduse või auhinna saamise kohta saab esitada kampaania korraldajale Lidl Eesti OÜ-le, helistades tööpäevadel kell 08.00–18.00 telefonil +372 80000 49108 või kirjutades emailile klienditugi@lidl.ee. Pretensioone saab esitada kuni 12.10.2025 ning pretensioonid lahendatakse hiljemalt 14 päeva jooksul alates nende saamisest.

23. Kampaania korraldaja ja osalejate õigused ning kohustused on määratletud käesolevates kampaania reeglites.

24. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhind välja loosimata ja/või võitjale üle andmata või asendada teist liiki samaväärsete auhinnaga, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele Lidli kampaanialehe, kodulehe või sotsiaalmeedia vahendusel.

25. Kõikides muudes, käesolevate reeglitega reguleerimata küsimustes kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi.

26. Reklaammaterjalides olev teave kampaania kohta on ainult informatiivne ja pildid illustratiivsed.