Banner

Toodete tagastamine

TOODETE TAGASTAMINE

Kallid ostjad!


Me töötame iga päev selle nimel, et Lidli kauplustest saaks osta kvaliteetset kaupa atraktiivse hinnaga. Me mõistame, et mõnikord ei pruugi toote kvaliteet vastata ostja ootustele, mistõttu on meil olemas tagastus- ja ümbervahetuskord.


Kui Sul on lisaküsimusi, võta meiega ühendust, klõpsates siin.


Toiduainete tagastamine

Kui soovid tagastada toidukauba, millega Sa ei ole rahul, saad seda teha Lidli kaupluses. Võta kaasa ostutšekk ja originaalpakend, kui see on veel alles. Me tagastame Sulle raha või asendame toote uue tootega, kui see on laos olemas. Tagastada saab ainult Lidl Eesti kauplustest ostetud tooteid. Soovitame tagastamiseks külastada sama kauplust, kus toote ostsid.


Mittetoidukaupade tagastamine

Kvaliteetse mittetoidukauba saate Lidli kaupluses ümber vahetada või tagastada 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Kvaliteetset mittetoidukauba toodet on võimalik tagastada ainult siis, kui toodet ei ole kasutatud ja kui see tuuakse tagasi koos ostutšekiga. Tagastada saab ainult Lidl Eesti kauplustest ostetud kaupu. Soovitame tagastamiseks külastada sama kauplust, kus toote ostsid. Võtame need kaubad tagasi ainult siis, kui neil on tootjapoolsed vead (defektsed tooted):

  • Akuga kaubad;
  • Vahetatavate patareidega kaubad;
  • Elektrijuhtmega kaubad;
  • Lambipirnid.

Mittetoiduainete garantiiremont

Garantiiperioodi jooksul saad pöörduda toote kasutusjuhendis nimetatud koostööpartneri poole. Garantiitingimused on esitatud toote kasutusjuhendis.


Mittetoiduainete kasutusjuhendid ja varuosad

Kui vajad abi toote kasutusjuhendite asjus või soovid üksikasjalikku teavet garantiinõude esitamise kohta, siis sisesta otsingumootorisse toote nimi või IAN-number, vali toode ja leiadki ostetud toote kasutusjuhendi. Kasutusjuhendis on ka teeninduspartneri info ja kontaktandmed varuosade tellimiseks.